Posted in 3- դասարան, հորինուկ

Ձեռքերի գանգատը

Գիտե՛ք,  որ  ձեռքերը գանգատվում են։ Չե՞ք հավատում։ Բայց մի անգամ իմ ձերքերը գանգատվեցին ինձ։
Ես բոլորին ասացի, ինձ նրանք  չհավատացին, միայն  ծիծաղում էին ինձ վրա։  Հետո ես գնացի       իմաստուների մոտ , նրանք  ինձ  ասացին,  որ  ես  պետք է զգույշ լինեմ  ձեռքերիս հետ։ Ես հետո
 գնացի  ման գալու,  բայց սկսեցին ձեռքերս կռվել, իսկ ես նորից գնացի իմաստունների մոտ։
 Նանք ասացին, որ ես պետք է մեկին  զամբյուղ տամ, իսկ մյուսին՝ սունկ։
 Ես չհասկացա՝  որտեղից վերցնեմ սունկ։ Նրանք ասացին գնա սունկ հավաքելու ու ես գնացի։
 Անտառից վերդառնալուց հետո ես գնացի  տուն և քնեցի, իսկ ձեռքերս խաղում էին։ Ես էլի գնացի իմաստուն-
 ների մոտ նրանք ինձ ասացին, որ  նրանց համար երգ երգեմ ու պարեմ։ Ես այդպես էլ արեցի։ Իսկ հաջորդ օրը
 տեսա, որ  ձեռքերս հանգիստ են ու բան չեն ուզում։ Ես հասկացա, որ պետք է միշտ իմ ձեռքերը զբաղված լինեն ինչ-որ   բանով՝ պարելով, աշխատելով, այդպես չեն վիճի։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով