Posted in 3- դասարան, «Ելք» ստուգատես

Իմ ստեղծագործական հմտություները

 

1․ Ես կարողանում եմ անհատական ծրագիր իրականացնել։

Ավելուկով աղցան

Հայկական ազգային խոհանոց

2․Կարողանում եմ վարժ կարդալ։

 

Արքայադուստրը սիսեռահատիկի վրա

3․ Կարողանում եմ կարդացածս պատմել։

4․ Կարողանում եմ հորինել պատմություններ։

Աշնան առավոտ․հորինուկ

5․ Կարողանում եմ հեքիաթները խառնել, շրջել և ավարտը փոխե լ։

«Աղվես» և «Ամենից լավ տունը» շիլաշփոթ

6․ Կարողանում եմ անգիր սովորել։

7․ Կարողանում եմ գրել բառի հոմանիշը և հականիշը։

8․Կարողանում եմ որոշել բառի կազմությունը։

9․ Կարողանում եմ ճիշտ գրել։

10․ Ես կարողանում եմ Ջաննի Ռոդարիի նման հորինել հեքիաթներ։

 

11․Ես կարողանում եմ հորինել հանելուկներ,  հեքիաթներ և   բանաստեղծություները։

Փաթիլի մասին հանելուկ

12. Ես կարողանում եմ բլոգ վարել։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով