Posted in 3- դասարան, հորինուկ

Մրջյունն ու աղջիկը

Մի անգամ  մրջյունը  աղջկան հարցրեց․

—  Ուրիշ կենդանի կա՞ ինձնից  օտակար։ Ես կածում եմ, որ ես ամենաօգտակարն եմ։

Աղջիկը  ասեց․

—  Ո՛չ, դու ամենաօգտակարը չես։ Քեզանից օգտակար կենդանի կա։

-Ո՞րն է այդ կենդանին։

-Մեղուն է ամենաօգտակարը, նա մեզ համար համեղ և օգտակար մեղր է պատրաստում։

— Մեղուն    ինձ նման աշխատասեր չէ, նրան ծաղիկները նեկտար են տալիս։

— Բայց չէ՞ որ նա տանջվում է, թռչում է ծաղկից ծաղիկ և նեկտար հավաքում։

-Համաձայն եմ քեզ հետ, բայց ես առավոտից երեկո աշխատում եմ միայնակ և կեր եմ ճարում։

-Եվ դուք  մեզ համար բույն չեք շինում, մենք  հող եք ստեղծում, նաև մենք  բույսերին ենք  փոշոտմանը և դուք մեզ

արանձ նայելու  տրորում եք իսկ մեղուների չեք վնասում։

-Աղջիկն  ասաց այո դու ճիշտ ես։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով